Rzecznik zafundował hotelowi antyreklamę (WIDEO)

Rzecznik praw konsumenta nadal pracuje nad uwolnieniem miasta od nieuczciwych pokazów sprzedażowych. Tym razem, przy okazji podziękowań dla kolejnej firmy, która przyłączyła się do akcji, postanowił przestrzec seniorów przed kupowaniem garnków czy kołder w pozornie okazyjnej cenie. I to... w bezpośrednim sąsiedztwie jedynego w mieście hotelarza, który jego apele zbojkotował.

Właściciele klubu Sinet dołączyli do grona miejsc przyjaznych seniorom, stawiając szlaban na organizację pokazów sprzedażowych na terenie lokalu. Nie było mowy o rozważaniu zalet i wad tego kroku. – To zwyczajna uczciwość wobec ludzi – zdradza gospodarz Sinetu

Dołączenie klubu z Bielańskiej do akcji pozornie wydaje się symboliczne, nie ma tu bowiem przestrzeni, które organizatorzy pokazów wybierają w pierwszej kolejności. Dziś jednak, właśnie dzięki zabiegom Tomasza Strojka, są na tyle zdesperowani, że pytają o wolną salę w najbardziej nawet nietypowych miejscach. W Sinecie również próbowali. Bezskutecznie.

Więcej w materiale wideo TV Regionalna.pl:

Przypadek chciał, że lokal sąsiaduje z Hotelem Admirał, którego właściciel jako jedyny w mieście nie chce podać ręki rzecznikowi konsumentów. Ten z kolei dogadał się z właścicielami partnerskiego klubu i powiesił na jego płocie banner, mający uświadomić seniorów. Strojek zapowiada, że kampanię będzie prowadził nadal. Choć sporo w tej kwestii ułatwiłyby nowe zapisy w prawie.

W oczekiwaniu na oręż prawny legnicki rzecznik, wespół z innymi w całym kraju, robi swoje. A jego stosunki z właścicielem Ambasadora przypominają już konflikt. Dodajmy, że z inicjatywy hotelarza kolejny rozdział tej relacji powstanie na sali sądowej.

Dodaj komentarz