Gino Rossi (GR) wejdzie do obuwniczych salonów CCC. Polkowicka spółka nie tylko będzie mogła sprzedawać produkty znanej marki, lecz również sama produkować towary opatrzone logo GR.
Zawarcie z CCC umowy o współpracy biznesowej i licencji ma dać firmie Gino Rossi w ciągu dwóch następnych lat od 36 do 40 mln zł przychodów, z czego blisko połowa (15-18 mln) ma wpłynąć do spółki już w przyszłym roku.
Gino Rossi będzie obecne nie tylko w stacjonarnych sklepach CCC w Polsce i za granicą. Obecnie są to 22 kraje Europy i Rosja, a od połowy 2019 r. produkty pod tą marką sprzedawane będą również w Dubaju i innych rejonach Bliskiego Wschodu. Produkcja obuwia i toreb realizowana będzie w zakładach GR mieszczących się w Słupsku lub Elblągu.
Produkty sygnowane logo słupskiej spółki będą dostępne też w sklepach internetowych należących do grupy Dariusza Miłka.