LUBIN. Auchan zamiast Reala

LUBIN AUCHANTo koniec pierwszego i najstarszego lubińskiego hipermarketu, jakim dotychczas znali go lubinianie. Real został zastąpiony przez Auchan. Na razie zmienił się jedynie szyld, na kwiecień zaplanowano oficjalne otwarcie.

O wykupieniu sieci Real mówiło się już od 2013 roku. Wtedy podpisane zostało wstępne porozumienie przez grupę Auchan i Metro Group, właściciela sieci, a rok później umowa. Do przeprowadzenia transakcji niezbędna była zgoda Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta, która została udzielona, ale pod pewnymi warunkami. Grupa Auchan została zobowiązana do sprzedaży ośmiu marketów Real.

Na razie zmienił się jedynie szyld na lubińskim hipermarkecie, co czasem wprowadza mieszkańców w błąd. Przy wizycie w hipermarkecie oczekują nowej oferty, dlatego przy wszystkich wejściach pojawią się plakaty ze stosowną informacją o harmonogramie zmian.

– To początek zmian – mówi Dorota Patejko, dyrektor ds. komunikacji Auchan Polska. – Nowe logo oznacza nowy asortyment, szerszy, jak również dopasowany do potrzeb klientów. Ceny zdecydowanie będą niższe – podstawowy koszyk zmieni się w dół o około 20%. Wszystkie te zmiany będą przebiegały stopniowo, gdyż sklep będzie cały czas otwarty dla klientów. Będziemy informować na bieżąco – dodaje.

Rebranding rozpocznie się w marcu. Do połowy kwietnia towar będzie zgodny ze standardem marki. W kwietniu hipermarket planuje też wielkie oficjalne otwarcie pod nowym szyldem.

Dodaj komentarz