– Jak tylko usłyszeliśmy o planach otwarcia całodobowego sklepu, doszło do buntu pracowników. Wielu z nich już się zwolniło, przez co nie wyrabiamy się ze swoją pracą, a klienci stoją w długich kolejkach – przekonują pracownicy legnickiego sklepu Carrefour. I zapewniają, że obsługi 24h nie będzie. Co na to przedstawiciele francuskiej sieci?
Przypomnijmy, że o planach wydłużenia godzin otwarcia sklepu na legnickich Piekarach francuska sieć sklepów poinformowała jeszcze we wrześniu. Pisaliśmy o tym TUTAJ. Zaledwie tydzień później informowaliśmy po rozmowie z pracownikami biura prasowego Carrefour Polska, że nie dojdzie do tego we wskazanym początkowo terminie (Carrefour calodobowy? Nie od 1 pazdziernika).
– Plany wprowadzenia całodobowej obsługi sklepu są aktualne – zapewniali 26 września br. przedstawiciele krajowego oddziału firmy. – Przesunięcie terminu wynika z konieczności operacyjnego przystosowania hipermarketu w Legnicy do pracy przez 24 godziny na dobę i zagwarantowania najwyższej jakości obsługi klientów – przekonywali.
Tymczasem, jak ustaliliśmy, już pierwsza zapowiedź sieci wywołała burzę wśród pracowników sklepu na Piekarach. – To był bunt. Ludzie zaczęli się zwalniać, bo nie chcieli słyszeć o tym, że będą musieli pracować w nowym systemie. Szybko znaleźli pracę w innych sklepach w mieście – przekonują ludzie zatrudnieni w legnickim Carrefour, zastrzegając, że chcą zachować anonimowość. – Usłyszeliśmy już, że nie będzie całodobowego sklepu, ale oficjalnego potwierdzenia jeszcze nie ma – dodają.
Sprawdziliśmy i rzeczywiście – zakupy w markecie w Centrum Handlowym Piekary z pewnością nie należą dziś do przyjemności. Długie kolejki spowodowane najwyraźniej zbyt małą liczbą osób obsługujących kasy i minorowe nastroje wypisane na twarzach obsługi, która sprawia wrażenie, jakby dwoiła się i troiła, wykonując swoje obowiązki.
Jak na te doniesienia reagują przedstawiciele Carrefour Polska?
– O naszych planach w kwestii uruchomienia całodobowej obsługi w hipermarkecie Carrefour w Legnicy będziemy informować na bieżąco – ucina biuro prasowe w odpowiedzi na nasze zapytanie.
Do sprawy wrócimy.
I dobrze,bo na co to?