Jak zarobić na hobby? To całkiem proste!

freepik.com

Długie godziny, które wiele osób spędza na swoim hobby, nie muszą być tylko czasem odpoczynku. Na niejednej pasji można jeszcze zarobić, czego przykładem jest zainteresowanie wystrojem wnętrz. Przed rozpoczęciem działalności trzeba jednak wiedzieć o kilku ważnych kwestiach. Jakich? Odpowiedź w poradniku!

W jaki sposób można zarobić na zainteresowaniu designem?

Na dodatkowy zarobek mają szansę m.in. osoby, które lubią wyszywać. Poszewki na poduszki, obrusy czy zasłony własnego pomysłu to towary poszukiwane przez wszystkich, którym zależy na oryginalnym wystroju mieszkania. Swoją pasję mogą spieniężyć również ludzie uzdolnieni artystycznie. W cenie są wszelkiego rodzaju ozdoby na stoły i ściany takie jak stroiki, posążki i obrazy.

 

Godziny spędzane na doskonaleniu się w ulubionym zajęciu mogą wykorzystać też osoby lubiące florystykę. Z kwiatów pielęgnowanych na działce lub w ogródku da się tworzyć bukiety na różne okoliczności – wesela, pogrzeby czy poszczególne święta. Co ważne, na takim hobby są w stanie zarobić także ci, którzy nie mają ogrodu. W takiej sytuacji dobrym pomysłem będzie zakup sztucznych kwiatów, a następnie łączenie ich w wiązanki.

Jak pozyskać klienta na swoje produkty do domu i ogrodu?

Każdy biznes potrzebuje rozgłosu i właśnie dlatego wszystkim tak bardzo zależy na pokazaniu się przyszłym klientom. Osoby projektujące ozdoby do domu i bukiety zrobią najlepiej, gdy na początek rozreklamują się wśród sąsiadów. Promocję warto zacząć od najprostszej metody, czyli wydrukowania i rozlepienia informacji z ofertą sprzedaży produktów własnego wyrobu.

 

Po pierwszych klientach pojawią się kolejni, którymi będą osoby zachęcone rekomendacjami swoich znajomych. Jeśli mały biznes ma się jednak rozwinąć, trzeba szukać dalej niż w najbliższym otoczeniu. Dobrym pomysłem na reklamę będzie otwarcie straganu. Warto korzystać z okazji takich jak święta religijne, państwowe i lokalne. W takich dniach w wielu miejscowościach pojawiają się jarmarki, na których pasjonaci i drobni przedsiębiorcy sprzedają swoje rzemieślnicze wyroby.

Sklep internetowy – podstawa każdego małego biznesu

Prostymi metodami da się dotrzeć tylko do ograniczonego grona klientów. Dla osób, które drobny zarobek chciałyby przekształcić w większą działalność, rozwiązaniem jest handel w sieci. Co ważne, własny sklep internetowy nie musi dużo kosztować. Dobry przykład stanowi oferta Sky Shop. Współpraca z tą platformą zapewnia także inne korzyści. Jedna z nich to łatwe zarządzanie towarem.

Dropshipping, czyli prosta logistyka dla klientów Sky Shop

Sky Shop, firma oferująca narzędzia do stworzenia strony sklepu internetowego, daje także możliwość skorzystania z outsourcingu logistyki. Tym właśnie jest dropshipping, czyli usługa polegająca na przekazaniu hurtowni obowiązku magazynowania i wysyłki towaru.

 

Sprzedawcy mogą zdecydować się na współpracę z jedną lub wieloma magazynami. Do wyboru są przedsiębiorstwa z każdego zakątka Polski. Ich lista jest dostępna na https://sky-shop.pl/integracje-hurtownie-dropshipping/brand/dom-i-ogrod.

Zalety dropshippingu ze Sky Shop

Oddanie całego procesu logistycznego w ręce partnera biznesowego przynosi korzyści zarówno małym, jak i dużym firmom. Dzięki temu drobni przedsiębiorcy nie tracą środków na wynajem oraz obsługę magazynu z i tak mocno ograniczonej puli pieniędzy. Z kolei większe przedsiębiorstwa mogą przeznaczyć zaoszczędzone fundusze na inne cele, np. marketing. Co ważne, zalet jest więcej:

 

  • swobodne decydowanie o zatowarowaniu;
  • brak opłat za samo magazynowanie produktów;
  • łatwe zarządzanie asortymentem.

Zarządzanie zatowarowaniem

Sprzedaż wielu typów artykułów zmienia się w zależności od pory roku i nadchodzących świąt. Jedną z takich branż jest właśnie dom i ogród. Z tego powodu tak duże znaczenie ma pełna kontrola nad zatowarowaniem, czyli możliwość decydowania o ilości produktów w magazynie. Tylko od właściciela sklepu zależy, czy uzupełnienie zapasów będzie następować cyklicznie, po wyprzedaniu całego towaru, czy też w określonych dniach roku.

Opłaty za magazynowanie produktów

Zmieniający się popyt na artykuły ogrodnicze i ozdoby do domu stwarza ryzyko generowania niepotrzebnych kosztów magazynowania. Dropshipping od Sky Shop został jednak pomyślany w taki sposób, by sprzedawcy płacili jak najmniej. Zarobek hurtowni to wyłącznie procent od sprzedanych produktów. Oznacza to, że za samo ich przechowywanie właściciele sklepów internetowych nie płacą ani grosza.

Kontrola i aktualizacja stanu asortymentu

Niezależnie od branży, w której działa sprzedawca, kluczowa jest kontrola nad cenami i ilością towaru. Dzięki prostemu panelowi administracyjnemu Sky Shop osoby prowadzące e-sklepy mogą ustawić automatyczne doliczanie narzutu do cen hurtowych. W takim przypadku, gdy magazyn zwiększy procent swojego zysku, dojdzie do proporcjonalnego wzrostu cen produktów.

 

Narzędzie Sky Shop ma też funkcję automatycznej aktualizacji stanu magazynowego 12 razy na dobę. Pojedyncze osoby oraz firmy korzystające z dropshippingu mają także możliwość ustawiania parametrów aukcji. Gdy liczba towarów objętych promocją spadnie do określonego poziomu, hurtownia przestanie je wysyłać bez potrzeby powiadamiania jej osobno.

 

Kontrola nad wysyłką towarów jest ponadto doskonałą metodą zjednywania sobie klientów. Osoba, która zamówi produkt ze sklepu korzystającego z dropshippingu od Sky Shop, dostaje powiadomienia SMS o statusie transakcji. Takie informacje są bardzo cenione przez konsumentów. Dzięki nim sprzedawca znacznie zwiększa swoje szanse na to, że klient wróci do sklepu na kolejne zakupy, a nawet poleci go kolejnym osobom.

Dodaj komentarz