Nowa sala konferencyjna, nowy gabinet wójta i sekretariat, drugie wejście urzędu i winda dla niepełnosprawnych – to zakres remontu i przebudowy budynku. Prace mają się rozpocząć jeszcze w tym miesiącu i potrwać do sierpnia.
Miejsce na nowe biura i salę konferencyjną znalazło się na piętrze budynku, nad bankiem. Już jakiś czas temu gmina wykupiła te pomieszczenia z myślą o rozbudowie urzędu. W dotychczasowej sali, w której odbywały się m.in. sesje rady gminy, urządzony zostanie gabinet wójta Romana Jabłońskiego. W planach jest jeszcze przebudowa klatki schodowej i winda dla niepełnosprawnych.
– Cała inwestycja będzie kosztować ponad 500 tysięcy złotych – mówi Anna Zielińska z wydziału inwestycji w urzędzie gminy.
Na zdjęciu: ostatnia sesja rady gminy w dotychczasowej sali. Do czasu zakończenia robót, posiedzenia będą się odbywać w innych miejscach, np. w poszczególnych miejscowościach.
UR/FOT. UG GRĘBOCICE