Spółdzielnia Mieszkaniowa Nadodrze w Głogowie ma nową stroną internetową: www.smnadodrze.pl. Jest bardziej przejrzysta, a co więcej dostosowana do potrzeb osób niedowidzących (opcja „Wersja wysokokontrastowa”). Internetowy serwis zaprojektowano też z myślą o urządzeniach mobilnych. Nowości jest znacznie więcej.
– Oprócz standardowych informacji, które znajdują się na stronie, można znaleźć kilka elementów, których na poprzedniej nie było – mówi Mateusz Kowalski, rzecznik SM.
Na stronie głównej są aktualności dotyczące całej spółdzielni. Podobne panele z bieżącymi informacjami skierowanymi bezpośrednio do lokatorów poszczególnych osiedli czy nieruchomości zostaną niedługo uruchomione także w zakładkach administracji osiedlowych („Osiedla”). Zaktualizowano informacje na wszystkich podstronach, dotyczących inwestycji, stanu liczebnego nieruchomości oraz galerię zdjęć. Poza tym, na głównej stronie są jeszcze ogłoszenia o przetargach, sprzedaży czy najmie.
– Strona ciągle będzie modyfikowana, by ułatwić mieszkańcom dostęp do niezbędnych informacji – zapewnia Mateusz Kowalski. – Uruchomiliśmy testowo opcję „Zgłoś awarię”, dzięki której lokator będzie mógł poinformować odpowiednie służby o problemie w swoim mieszkaniu, klatce czy bloku. Trzeba tylko wypełnić krótki formularz z adresem zamieszkania, danymi osobowymi, numerem telefonu i opisem awarii. Potem odpowiednie służby skontaktują się ze zgłaszającym usterkę i w miarę możliwości ją usuną.
Kolejna nowość dotyczy współpracy z firmami, które dostarczają do spółdzielczych nieruchomości energię elektryczną, wodę i gaz. Cel jest taki, by firmy na bieżąco informowały mieszkańców o planowanych wyłączeniach i awariach oraz czasie usunięcia tych niedogodności. Wtedy takie komunikaty będą pojawiać się na stronie internetowej Nadodrza. Jak dodaje rzecznik, mały lifting przeszło też logo spółdzielni, a wkrótce SM będzie też dostępna poprzez serwisy społecznościowe: Facebook i Google+.
UR