Około 150 propozycji wpłynęło na konkurs ogłoszony przez władze Głogowa na nowe logo promujące miasto. Dziś prace zacznie komisja. Zwycięzca ma być znany pod koniec tygodnia.
Jak się okazało, zainteresowanie konkursem było bardzo duże. Termin zgłaszania prac minął w piątek, 13 marca, i właśnie tego dnia wpłynęło ich najwięcej.
– Rano było jeszcze około 60 zgłoszeń, potem ruszyła lawina, co bardzo nas cieszy – powiedziała nam Marta Dytwińska-Gawrońska, doradca prezydenta ds. kontaktów społecznych w ratuszu.
Propozycje spłynęły z całego kraju, m.in. z Wrocławia, Szczecina i Warszawy, a nawet z Londynu. Przypomnijmy, autor zwycięskiej pracy, poza prestiżem, może też liczyć na nagrodę finansową w wysokości 3 tys. zł brutto.
Nowe logo zastąpi dotychczasowe: „Głogów – tu znajdziesz pieniądze”, które przez osiem ostatnich lat promowało miasto. Nowe władze miasta uznały, że czas na zmianę.
UR