W grudniu przychody grupy CCC wyniosły blisko 468 mln zł. To o ponad 40 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku 2016.
Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC wyniosły w grudniu 385,1 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 33,7 proc.
Nie tylko grudniowa sprzedaż daje akcjonariuszom polkowickiej spółki powody do zadowolenia. W giełdowym komunikacie czytamy, że wyższe były przychody za cały rok 2017. Wyniosły one łącznie 4,193 mld zł, co oznacza wzrost o 31,6 proc. W samych sklepach stacjonarnych klienci zostawili łącznie 3,391 mld zł – o bliską jedną czwartą więcej w porównaniu do poprzedniego roku.
Dobrze wypadła też sprzedaż internetowa, która w ciągu 2017 r. wzrosła o ponad 110 proc., do poziomu 606,6 mln zł.