Zmiany w komunikacji miejskiej w Głogowie

W trosce o zdrowie pasażerów oraz pracowników Komunikacja Miejska w Głogowie wprowadza zmiany w organizacji pracy. Ma to związek ze zwiększoną liczbą przypadków wystąpienia koronowirusa.

Biuro Obsługi Pasażera od dziś, czyli 17 marca będzie czynne w zmienionych godzinach tj. od 13 do 17. Zmiana ta będzie obowiązywać do odwołania.

Od poniedziałku nie ma również możliwości wejścia na teren spółki. Klienci mogą kontaktować się z pracownikami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem korespondencji pocztowej,

Przypominamy również, że kierowcy autobusów od kilku dni nie sprzedają biletów jednorazowych oraz nie otwierają przednich drzwi w autobusie. Pasażerom zaleca się korzystanie z bezgotówkowych form płatności za przejazd. Można to zrobić za pomocą Głogowskiej Karty Miejskiej – GKM, aplikacji MPay czy karty płatniczej w środkowym kasowniku.

Kontakt:
Sekretariat KM Głogów:
tel. 76 745 12 00 lub km@km.glogow.pl
Biuro Obsługi Pasażera
tel. 76 724 63 30

Fot. Komunikacja Miejska w Głogowie

Dodaj komentarz