ZŁOTORYJA. Będą mierzyć czas pracy urzędnikom

Urząd Miejski 1 Złotoryja kopia 2– Urzędnicy magistratu otrzymają identyfikatory z elektronicznym czipem w formie breloczków, którymi zbliżeniowo będą rejestrowali swoje wejścia i wyjścia z pracy – mówi Piotr Maas, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego w Złotoryi. Najprawdopodobniej w maju tradycyjne listy zostaną zamienione na elektroniczny rejestrator.

– W tej chwili ewidencja czasu pracy prowadzona jest systemem tradycyjnym, czyli poprzez podpisywanie listy obecności oraz wpisy w książce wyjść w czasie służbowym – mówi Robert Pawłowski, burmistrz Złotoryi. – Rano przy sekretariacie tworzy się kolejka do podpisania listy obecności. To niepotrzebna strata czasu, podobnie jak konieczność każdorazowego wypisania się w książce i wpisania w przypadku wyjścia z urzędu w godzinach pracy – dodaje burmistrz.

Rejestrator z kolorowym ekranem dotykowym zostanie zamontowany wewnątrz głównego budynku ratusza przy pl. Orląt Lwowskich, zaraz za drzwiami wejściowymi. Urządzenie będzie podłączone do wewnętrznej sieci komputerowej urzędu.

– Dzięki temu dział kadr będzie miał podgląd w czasie rzeczywistym, który z pracowników jest w pracy, który się spóźnił, a który wyszedł na chwilę – mówi Piotr Maas.

JW/MAT. UM ZŁOTORYJA

Dodaj komentarz