Wzięła udział w konkursie Pepsi na zaprojektowanie oryginalnej puszki i wygrała. Zaprojektowana przez Sylwię Fatalską z Dobkowa puszka okazała się bezkonkurencyjna. Jury razem z projektantem Maćkiem Sieradzkym oceniło w sumie ponad siedem tysięcy projektów.
Sylwia Fatalska zgłosiła do konkursu projekt, który nawiązuje do wakacji.
– Dowiedziałam się, że puszki z limitowanej edycji będą w sklepach już w czerwcu. Pomyślałam więc, że stworzę puszkę, dzięki której każdy oderwie się od rzeczywistości i pomyśli o wakacyjnych wyjazdach – mówi Sylwia.
Komisja konkursowa nagrodziła także pracę Mateusza Mirockiego z Wrocławia i Krzysztofa Oleksiaka z Warszawy. Zwycięskie projekty pojawią się jako limitowana edycja puszek Pepsi w sklepach w całej Polsce.
– Dodatkowo laureaci konkursu spędzą dzień z Maćkiem Sieradzkym w jego butiku w Warszawie, gdzie wspólnie z projektantem będą tworzyć T-shirty inspirowane projektami puszek – mówi Ewa Małecka, Junior Brand Manager Pepsi.
JW/MAT. ORGANIZATORA