REGION. Nowa usługa przewoźnika

IMG_5153Infolinia to uzupełnienie dotychczasowej oferty kanałów informacji Kolei Dolnośląskich. Pasażerowie mają już do dyspozycji nieodpłatne Biura Obsługi Klienta, kasy, drużyny konduktorskie, aplikacje mobilne (np. KDGo), Internet (jakdojade, e-podroznik, rozkłady jazdy). Dodatkowo o każdorazowym opóźnieniu pociągu powyżej 30 minut informuje iSMS.

Teraz informacje telefoniczne, dotyczące ofert i połączeń Kolei Dolnośląskich można uzyskać pod numerem infolinii + 48 76 753-51-22 codziennie, w godz. 8-20 i całodobowo pod numerem 703-302-503 (opłata za minutę połączenia wynosi 2,08 zł brutto). Kontakt w razie opóźnienia, odwołania, awarii pociągu – tel.: +48 76 753-52-05.

Dodaj komentarz