Zawrzało w mediach społecznościowych. Na profilu, na Facebooku, producenta wódki Żytnia Extra pojawiło się zdjęcie, upamiętniające Zbrodnię Lubińską. Pod fotografią widnieje napis: „Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią”. Miało być śmiesznie, a wyszło niesmacznie.
Jeden z użytkowników portalu społecznościowego umieścił na swoim koncie screen z oficjalnego profilu producenta wódki z opisem „Mega faux pas marki w sieci. Żytnia Extra popełnia karygodny błąd, po którym będzie miała kaca tygodniami (…)”
Pod wpisem rozgorzała dyskusja, a w stronę producenta napoju alkoholowego posypały się ostre komentarze.
Czytamy m.in. : „- przesada totalna! jestem z Lubina i jestem oburzony”
„– Koszmar”.
„– Ja tam wtedy byłam – strzelali do nas ostrą amunicją…”
Z oficjalnego profilu marki alkoholu fotografia zniknęła i pojawiły się przeprosiny. To jednak nie złagodziło nastrojów internautów. Czytamy bowiem:
„– To jakiś dramat. To nie na FB. Przeproście Lubin. I to we wszystkich możliwych mediach.”
„– Patrzę, patrzę, nie dociera do mnie jak do tego w ogóle mogło dojść, niepojęte, niezrozumiałe, prawie niewybaczalne. W erze socjal mediów, gdzie w mgnieniu oka można było i należało to sprawdzić taka mega wtopa!!! I to w przededniu kolejnej już bodajże 33-iej rocznicy tej zbrodni(…)”
Czy admin profilu pokusi się o bardziej stosowne, według oburzonych internautów przeprosiny, będziemy sprawdzać.
Do sprawy powrócimy.