KGHM płacił mediom za milczenie?

kghm-logoW ciągu trzech lat Grupa KGHM wydała aż 292 mln zł na reklamy w mediach i tzw. wydatki reprezentacyjne – podaje na swoim portalu internetowym „Gazeta Finansowa”. To pieniądze, które – zdaniem „GF” – płacono redakcjom i poszczególnym dziennikarzom za pozytywne publikacje po zakupie kanadyjskiej Quadry.

Przejęcie nowej kopalni od początku budziło sporo kontrowersji, także Skarbu Państwa, któremu podlega KGHM. Ale zaraz po zakupie zagranicznej inwestycji w mediach pojawiło się wiele pozytywnych artykułów na temat Quadry i sprawa przycichła. Jak sugeruje „Gazeta Finansowa” wszystko dlatego, że miedziowy holding płacił mediom za milczenie. Komu i ile? – tego jednak gazeta nie ustaliła.

Łącznie na promocję w mediach w latach 2012-2015 wydano ponad ćwierć miliarda złotych. Więcej można przeczytać TUTAJ.

Dodaj komentarz