GŁOGÓW. Nie dajmy się oszukać! (WIDEO)

GLOG_STARW ostatnim czasie do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w starostwie wpływa coraz więcej niepokojących skarg od mieszkańców, którym została złożona propozycja zmiany abonamentu na korzystniejszy – tańszy. Najczęściej dotyczy to osób starszych. Jak wynika z otrzymanych sygnałów, osoba reprezentująca firmę telekomunikacyjną przedstawia się jako pracownik dotychczasowego operatora świadczącego usługi.

Zgodnie z przepisami, konsumentowi przysługuje możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od podpisania umowy (aby skutecznie od niej odstąpić bez ponoszenia konsekwencji prawnych i finansowych, należy napisać do danego przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz ze wskazaniem danych wynikających z umowy i wysłać je listem poleconym – odstąpienie nie wymaga zastosowania specjalnego formularza).

– Bardzo dokładnie należy czytać umowy, szczególnie te fragmenty napisane drobnym druczkiem – przypomina Bartłomiej Adamczak, rzecznik starostwa. – Można też o radę zapytać kogoś z rodziny lub znajomego. 

Jeśli są wątpliwości albo zastrzeżenia co do warunków umowy, treści jej postanowień lub zasad funkcjonowania usługi, można także skontaktować się z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów, który udziela rad w biurze Starostwa Powiatowego w Głogowie przy ul. Sikorskiego 21, od godz. 10, tel. 76 7282825.

Zobacz także: 

UR

Dodaj komentarz