CCC zwiększa sprzedaż

cccO ponad połowę wzrosły marcowe przychody grupy CCC ze sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku.

Przychody ze sprzedaży wyniosły w zeszłym miesiącu 317 mln zł. To o 50,2 proc. więcej niż w marcu 2016 r.

Wyższy jest też bilans przychodów za pierwszy kwartał. Od stycznia do marca CCC sprzedało produkty za około 721 mln zł, co oznacza wzrost o 34,8 proc.

Największy udział w tych wynikach ma sprzedaż prowadzona w Internecie. Tylko w marcu klienci firmy kupili tą drogą towary za około 46 mln zł (wzrost o 132,5 proc.). W całym pierwszym kwartale przychody ze sprzedaży on-line wyniosły około 11 mln zł i były wyższe o 147,7 proc. w stosunku do roku 2016.

CCC dobrze radzi sobie też ze sprzedażą detaliczną w sklepach stacjonarnych. Ich klienci w marcu zostawili w kasach ponad 253 mln zł (wzrost o 43,7 proc.), a suma przychodów od stycznia przekroczyła już 569 mln, co oznacza, że były one wyższe o 25,2 proc. w porównaniu do zeszłorocznych kwartalnych wyników sprzedażowych.

Dodaj komentarz