CCC skupione na Czechach

Czechy są pierwszym zagranicznym rynkiem, na którym polkowicka grupa CCC uruchomiła internetową platformę sprzedaży ccc.eu. Jeszcze w tym kwartale grupa planuje rozpocząć handel on-line także w Rumunii, Austrii oraz na Słowacji i Węgrzech. Polski sklep ruszył pięć miesięcy temu.

Czechy to trzeci co do wielkości przychodów rynek zagraniczny, na którym operuje CCC. W ciągu 15 lat pod tą marką otwarto 96 salonów. Na koniec trzeciego kwartału 2019 roku przyniosły one 212 mln zł, co stanowi około 6 proc. przychodów w całej grupie. Te wyniki zachęciły obuwniczego potentata z Polkowic do rozwoju w Czechach sprzedaży także w kanale internetowym.

– Silna pozycja marki CCC w tym kraju ułatwi nam realizację celów sprzedażowych, poprzez zwiększanie aktywności dotychczasowych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów online – twierdzi wiceprezes CCC Karol Półtorak.

W tym roku grupa CCC planuje także udostępnienie aplikacji mobilnej dla czeskich klientów. W Polsce po niespełna dziewięciu miesiącach od uruchomienia aplikacja została pobrana 1,2 mln razy.

źródło: materiały prasowe

Dodaj komentarz