Aplikacja mobilna CCC to jedna z najlepiej ocenianych aplikacji zakupowych – chwalą się pracownicy biura prasowego firmy. O tym, że klienci szybko przekonali się do nowego sposobu kupowania produktów CCC świadczy liczba pobrań i obecność aplikacji na liście TOP10 w sklepach Google Play i App Store.
8 miesięcy po uruchomieniu aplikacji mobilnej CCC liczy ona już ponad milion użytkowników i trafiła na listę TOP10, osiągając przy tym oceny użytkowników na poziomie 4,6 i 4,7. Jak informują przedstawiciele CCC, dziś niemal 30 proc. sprzedaży w działającym od czerwca br. kanale e-commerce jest dokonywana właśnie przez ten kanał mobilny. I już dziś planują udostępnienie aplikacji dla użytkowników na rynkach zagranicznych.
Aplikacja CCC powstała z myślą o ułatwieniu zakupów klientom, zwłaszcza tym młodszym, którzy większość transakcji realizują online. Dzięki niej firma buduje szeroką społeczność użytkowników i influencerów modowych skupionych wokół naszej marki, którzy płynnie przechodzą ze świata online do kanału offline – sklepów stacjonarnych CCC.
W tegorocznej edycji konkursu Ecommerce Awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej aplikacja CCC zwyciężyła w kategorii „Best on mobile”. CCC ma w planach dalsze wzbogacanie aplikacji o nowe funkcjonalności takie jak: udostępnienie Visual Search na innych systemach operacyjnych (obecnie dostępny iOS), rozbudowanie modułu płatności online czy też wyświetlanie produktów w aplikacji przy użyciu trójwymiarowych modeli oraz narzędzi rzeczywistości rozszerzonej.