CCC z nową strategią

GO.22 – tak zatytułowała swoją strategię na najbliższe dwa lata grupa CCC. Kluczem do sukcesu ma być wielokanałowa sprzedaż i stale rozwijana oferta produktowa.

Strategia zakłada wzrost przychodów grupy do 8,5-9 mld zł, z rentownością netto sięgającą 8 proc. E-commerce ma generować nawet 40 proc. łącznej sprzedaży całej grupy. Głównym motorem sprzedaży internetowej pozostanie sklep eobuwie, którego uzupełnieniem ma być uruchomiony w zeszłym roku sklep odzieżowy Modivo i międzynarodowa platforma CCC.eu.

Menedżerowie CCC skupią się na umacnianiu czołowych marek: Lasocki, Gino Rossi, Sprandi, Jenny Fair i DeeZee, systematycznie zwiększając też tzw. sneakeryzację, co oznacza coraz szerszy asortyment produktów opatrzonych znanym logo.

– Chcemy być miejscem pierwszego wyboru, jeśli chodzi o zakup butów. Firmą maksymalnie skoncentrowaną na kliencie, ze skalowalnym, bardzo dobrze dopracowanym modelem sprzedaży omnichannel, który będzie naszą przewagą konkurencyjną. Mamy świetny zespół i wszelkie zasoby by osiągnąć ten cel – zapowiada Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej CCC S.A.

W komentarzu do nowej strategii Miłek przyznał też, że pod koniec roku 2019 grupę zaskoczyła pogoda, zdecydowanie nie pasująca do przygotowanej kolekcji zimowej. Dlatego w kolejnych sezonach w ofercie dominować będzie obuwie sportowe i całoroczne.

  1. Ktoś w ogóle kupuje u nich buty? Szmelc jakości typowej chińszczyzny, w cenie największych marek na świecie. Śmiech na sali.

Dodaj komentarz