LUBIN. Po prawko w kolejkomacie

IMG_7349System regulujący kolejkę uruchomiono w Biurze Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Lubinie. Jego wdrożenie kosztowało blisko 20 tysięcy złotych. Zakupiono biletomat, a stanowiska obsługi klientów wyposażone zostały w terminale. Działanie systemu ma usprawnić mieszkańcom powiatu lubińskiego załatwianie wszystkich spraw komunikacyjnych.

W starostwie przy Biurze Komunikacji zainstalowany został specjalny automat wydający bilety. – Każdy petent musi najpierw wybrać rodzaj sprawy, którą chce załatwić, następnie zostaje skierowany do pierwszego wolnego stanowiska obsługi. Na bilecie, który otrzyma jest widoczny przydzielony numer oraz informacja o liczbie osób oczekujących w kolejce- mówi Krzysztof Łachowski, kierownik Referatu Informatyki w Starostwie Powiatowym w Lubinie.

Choć system preferuje osobistą wizytę w starostwie i pobranie biletu, możliwa jest również IMG_7345rejestracja za pośrednictwem internetu. Usługa ta będzie dostępna dla klientów w ciągu najbliższych dni.

– Dzięki temu udogodnieniu klient ma możliwość wcześniejszego zaplanowania swojej wizyty i przyjścia na ustaloną godzinę- mówi Beata Rybicka, kierownik Biura Komunikacji.

Rejestracji za pośrednictwem internetu można dokonać, odwiedzając oficjalną stronę powiatu lubińskiego: www.powiat-lubin.pl. Wszyscy petenci w pierwszym okresie funkcjonowania systemu mogą liczyć na pomoc pracowników Biura Komunikacji.

SZAT

 

 

  1. no i bardzo dobrze, jak sobie przypomnę kolejkę po prawko to mam ból głowy, jeszcze z dzieckiem byłam a ludzie mili czelność się wpychać ” ja tylko coś zapytam” ;/
    firm które mają w swojej ofercie systemy kolejkowe jest coraz więcej w Polsce np. http://www.dasoft.com.pl. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Ave!

Dodaj komentarz