Od 1 września, w poniedziałki, sale obsługi klienta ZUS czynne będą do godz. 18. Zmiana ta ma ułatwić osobom pracującym załatwianie spraw w tej instytucji.
– Do tej pory w poniedziałki pracowaliśmy wprawdzie dłużej, ale okazuje się, że dla wielu naszych klientów to zbyt krótko. Jesteśmy instytucją usługową dla społeczeństwa, dlatego chcemy zapewnić naszym klientom niezbędny komfort czasowy – uzasadnia wprowadzane zmiany Antoni Malak, dyrektor Oddziału ZUS we Wrocławiu.
Dotychczas, w poniedziałki sale obsługi klienta ZUS otwarte były do godz. 17. Na prośbę zainteresowanych, od 1 września, czas przyjęć przesunięty zostanie do godz. 18.
– Cały czas analizujemy oczekiwania klientów, dlatego mogą oni spodziewać się wkrótce kolejnych udogodnień – zapewnia Antoni Malaka.
UR/ŹRÓDŁO: ZUS WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO