CCC coraz bardziej rozwija internetową sprzedaż obuwia. Nowym kanałem polkowickiej grupy będzie e-sklep DeeZee, którego główną klientelą są młode kobiety.
Za 51 proc. udziałów w DeeZee CCC zapłaciło 13 mln zł. W ciągu kolejnych pięciu lat CCC będzie mogło stopniowo przejąć wszystkie udziały w internetowym sklepie.
Dzięki tej współpracy wiosenno-letnia kolekcja DeeZee pojawi się w sieci stacjonarnych sklepów, których CCC ma już w tej chwili blisko 1 200. Ma to przyciągnąć do salonów młode klientki. Z drugiej strony w ofercie sklepu DeeZee.pl obecna jest już jedna z popularnych marek CCC – Jenny Fairy.
DeeZee działa na polskim internetowym rynku obuwniczym od 2005 roku i jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych niezależnych sklepów internetowych w tej branży. W 2017 r. firma osiągnęła przychody na na poziomie 35 mln zł.
źródło: materiały prasowe