Legnica ma nowego rzecznika konsumentów

Tomasz Strojek wygrał konkurs na stanowisko miejskiego rzecznika konsumentów w Urzędzie Miasta Legnicy. Od dziś będzie on świadczył doradztwo i pomoc prawną zarówno dla legniczan, jak i mieszkańców powiatu legnickiego.

Tomasz Strojek to 42-letni legniczanin, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego. Jest radcą prawnym. Prowadził własną działalność gospodarczą, a następnie został kierownikiem Ośrodka Certyfikacji Towarzystwa Konsultantów Polskich BP Dekra ITS w Lubinie. Był też prawnikiem we wrocławskiej kancelarii Certus i zajmował się obsługą prawną w firmie prawniczej Consorcium, której został wspólnikiem.

Prowadzi też własną Kancelarię Radcy Prawnego, która zajmuje się m.in. obsługą prawną przedsiębiorców i osób fizycznych, prowadzeniem postępowań sądowych, opiniowaniem umów i negocjacjami handlowymi.

– Zależy mi na szerokim wyjściu z edukacją konsumencką na zewnątrz, dotarciu do różnych środowisk, od młodzieżowych po senioralne, zarówno w mieście, jak i w powiecie – mówi Tomasz Strojek. – Nowością będzie stworzenie na stronie internetowej miasta specjalnej zakładki, zawierającej bieżące porady, ale też wzory pism i informacje o zmianach w prawie konsumenckim. Serdecznie zapraszam do naszego biura – dodaje rzecznik.

Miejski rzecznik konsumentów swoją pracę rozpoczął dziś. Urzędował będzie w legnickim ratuszu (przy pl. Słowiańskim 8, pok. 18 na parterze, tel. 76 72 12 138). W zakres jego obowiązków wchodzą m.in.:bezpłatne porady i informacje prawne dotyczące ochrony interesów konsumentów oraz działania w indywidualnych sprawach konsumenckich na rzecz mieszkańców Legnicy i powiatu, dotyczące np. kupna–sprzedaży oraz usług i umów o dzieło, telefonii, telewizji, usług kurierskich, pocztowych, turystycznych, budowlanych, kredytów, ubezpieczeń i sektora energetycznego.

Dodaj komentarz