CCC zachęca do „shoefie”

Grupa CCC otwiera dziś pierwszy na Dolnym Śląsku sklep marki Eobuwie.pl, który działać będzie w modelu łączącym sprzedaż stacjonarną i internetową.

Salon powstał we wrocławskim centrum handlowym Magnolia Park. Po raz pierwszy przyjmie klientów dzisiaj, o godzinie 10. Z tej okazji, do niedzieli, marka prowadzić będzie akcję „Wielkie Przymierzanie”. Klienci będą mogli wybierać w ofercie ponad 40 tys. produktów i w nietypowy sposób zamawiać buty do przymierzania.

Za przymierzenie minimum trzech produktów uczestnicy otrzymają kupony zniżkowe. Rabaty w czasie akcji sięgną nawet 50 proc. Co godzinę klienci będą mogli wygrać wybrane buty za złotówkę. Rabaty będzie można uzyskać również za opublikowanie „shoefie”, czyli selfie butów, wykonanego w specjalnej strefie, czy za udział w zabawie… w Kopciuszka.

– W nowym salonie będzie można skorzystać z jednego z kilkudziesięciu urządzeń dotykowych i wybrać spośród tysięcy modeli butów, torebek i dodatków. Klienci będą mieli okazję przetestować przełomowe doświadczenie zakupowe, zacierające granicę między światami on-line i off-line – mówi Daria Sulgostowska z biura prasowego CCC, do której należy internetowa marka.

Pierwszy stacjonarny salon Eobuwie.pl otwarty został w październiku ubiegłego roku w Zielonej Górze.

źródło: mgo/TuWrocław.com; fot. materiały prasowe (via Facebook)

Dodaj komentarz