Zagłębie na etykietach wody do picia

Fot. staropolanka.pl

Butelkowana woda w miedziowych barwach – w najbliższych dniach będzie ją można kupić w sklepach. Zagłębie Lubin właśnie podpisało umowę ze Staropolanką, na mocy której na rynek wypuszczono limitowaną edycję niegazowanej wody do picia. Właśnie w barwach Zagłębia. Co istotne, 10 procent ze sprzedaży każdej butelki trafi do klubowej Akademii Piłkarskiej, wspierającej młode talenty.

Jak zapowiada Zagłębie, limitowana edycja wody będzie towarzyszyła wszystkim eventom, promującym zdrowy tryb życia, pojawi się również na pomeczowych konferencjach prasowych, będzie ją piła drużyna miedziowych, jak również zespoły młodzieżowe. Pod koniec tygodnia woda z etykietami w klubowych barwach ma być dostępna w hipermarkecie Auchan, a później także w innych sklepach. Będzie można ją kupić w 0,5-litrowych oraz 1,5-litrowych butelkach.

10 procent ze sprzedaży każdej butelki zasili konto Akademii Piłkarskiej Zagłębia, która umożliwia rozpoczęcie przygody z piłką dzieciom z Zagłębia Miedziowego. Uzyskane środki akademia wykorzysta na projekty dedykowane rozwojowi młodych sportowców, którzy pod jej skrzydłami rozwijają swoje talenty.

– Cieszę się, że udało nam się podpisać umowę, która w wydatny sposób wesprze rozwój Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie – mówi Robert Sadowski, prezes Zagłębia Lubin.

Poprzez wypuszczenie limitowanej edycji wody do picia, obaj partnerzy chcą promować wśród mieszkańców naszego regionu zdrowy i aktywny tryb życia, którego podstawą jest odpowiednie nawadnianie organizmu.

– Jesteśmy przekonani, że produkt zostanie ciepło przyjęty nie tylko przez Miedziowych, ale przez całą piłkarską społeczność w regionie – dodaje Łukasz Surażyński, dyrektor do spraw handlowych Staropolanki.

Źródło: Zagłębie Lubin

Dodaj komentarz