30 osób z całej Polski nadesłało prace na konkurs plastyczny na nowe logo wilkowskiej Fundacji ANIMUS. Do wygrania jest dwuosobowy wypoczynek w Hotelu Gołębiewski w Karpaczu. Zwycięzcę poznamy 31 października.
Przypomnijmy, konkurs na nowe logo ANIMUSA zorganizowaliśmy specjalnie dla naszych Czytelników. Jednak w zabawie wzięły udział osoby z całego kraju.
– Logo dla nas projektowali ludzie z pasją, m.in. pan Andrzej z województwa lubelskiego, który lubi wyjeżdżać od czasu do czasu na ryby, czy pani Ania – mieszkanka spod Białegostoku, która uwielbia tematy związane z rysunkiem – mówi Marta Marchaj, fundriser Fundacji ANIMUS. – Swój projekt nadesłała także jej 9-letnia córka Julia, która zrobiła cudne zdjęcie kwiatu lipy leżącego na jej dłoni na tle zachodzącego słońca – dodaje Marta Marchaj.
Nowy znak fundacji miał być innowacyjny i wyjątkowy, bez skomplikowanej grafiki. Logo powinno dobrze wyglądać na billboardzie i na małym długopisie czy wizytówce. Znak powinien także oddawać charakter działalności ANIMUSA.
– Wśród nadesłanych prac najczęściej wykorzystywanym elementem było serce – mówi Marta Marchaj.
Zwycięzcę konkursu wyłonią członkowie Kapituły, którą tworzą m.in. specjaliści z zakresu marketingu, reklamy, ludzie mediów oraz członkowie Zarządu Fundacji, wolontariusze i darczyńcy.
Rozstrzygnięcie konkursu zostało zaplanowane na 31 października.
FOT. HOTEL GOŁĘBIEWSKI