Organizacyjne zmiany w polkowickim ratuszu

Zlikwidowane zostały: stanowisko Dyrektora Gabinetu Burmistrza oraz Wydział Komunikacji Społecznej i Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi. Od dziś w polkowickim ratuszu obowiązuje nowy schemat organizacyjny. Ma usprawnić funkcjonowanie urzędu.

– Obecna formuła pracy Wydziału Komunikacji Społecznej wyczerpała się – wyjaśnia Roman Tomczak, rzecznik Urzędu Gminy Polkowice. – W tej chwili chodzi o budowanie nowej, efektywnej formy komunikacji gminy i jednostek miejskich z mieszkańcami w oparciu o nowe osoby, nową wizję. Dotychczasowa forma prac wydziału nie skupiała się na rzetelnej, obiektywnej komunikacji – dodaje. – Natomiast współpraca gminy z organizacjami pozarządowymi nie może polegać, jak dotychczas, na bezwiednym rozpisywaniu konkursów. Aktywny trzeci sektor stanowić ma wartość dodaną dla wszystkich mieszkańców i być istotnym elementem rozpoznawalnym Polkowic – podkreśla rzecznik.

Na miejsce likwidowanych wydziałów powstały: Wydział Komunikacji Medialnej oraz Wydział Promocji i Wspierania Inicjatyw Lokalnych. Jak się dowiedzieliśmy, liczba etatów nie zmieni się, ale będą zmiany personalne.

Jak zapowiada Roman Tomczak, w planach jest dalsza reorganizacja, która ma poprawić funkcjonowanie urzędu.

Fot. UR

Dodaj komentarz