Koniec marki Saturn

Do końca września marka Saturn zniknie z naszego rynku. Istniejące sklepy tej sieci zostaną opatrzone szyldem MediaMarkt. Oba brandy należą do firmy MediaMarktSaturn Polska, która doszła do wniosku, że dalsze utrzymywanie dwóch marek jest już bezcelowe.

Łączenie obu sieci zaczęło się w tym miesiącu. Wszystkie kanały sprzedaży MediaMarkt i Saturn zostaną zintegrowane pod marką MediaMarkt. Obecnie w Polsce funkcjonują 22 sklepy Saturn oraz e-sklep saturn.pl. Sieć MediaMarkt obejmuje 63 placówki handlowe i sklep mediamarkt.pl.

– Obie nasze marki zyskały zaufanie polskich konsumentów, o czym świadczą chociażby wysokie pozycje w badaniach konsumenckich i rankingach. Obserwując sytuację na rynku uznaliśmy, że nadszedł czas, aby wykorzystać ten atut i połączyć siły obu brandów. MediaMarkt jest obecny w Polsce już od dwudziestu lat, a więc znacznie dłużej niż Saturn. Dlatego postawiliśmy na markę, która jest najsilniej zakorzeniona w świadomości Polaków – tłumaczy Marcin Rosati, prezes MediaMarktSaturn Polska.

Do końca września wszystkie sklepy Saturn zmienią barwy na MediaMarkt i będą dalej działały już pod tą marką. Dla pracowników oznaczać ma to jedynie zmianę nazwy firmy. O tym, co ma przynieść klientom, rzeczniczka sieci Wioletta Batóg mówi tak:

„Nowy” MediaMarkt ułatwi zarządzanie aktywnościami operacyjnymi w Polsce oraz zapewni wzrost wydajności i skuteczności dotarcia do konsumentów. Projekt ten koresponduje z zasadą klientocentryzmu, którą firma kieruje się w swojej działalności jako partner, codzienny towarzysz i przewodnik konsumenta po cyfrowym świecie.

W naszym regionie pod logo Saturn działa jeden sklep, w Lubinie. MediaMarkt prowadzi stacjonarną sprzedaż w Legnicy i Głogowie.

Dodaj komentarz