Dino podbija Ścinawę

Zamiast międzynarodowego giganta polska sieć małych marketów – spółka Dino Polska zamierza otworzyć w Ścinawie drugi już sklep, wykorzystując do tego miejsce, które ponad rok temu zwolniło Tesco.

Sieć Dino kupiła nieruchomość w październiku i w tej chwili szykuje ją dla swoich klientów.

– W Ścinawie funkcjonowały będą dwa markety naszej sieci, bo mamy swój sklep również w rynku. Planujemy, że lokal przy ulicy Lubińskiej 23 zostanie otwarty w pierwszym kwartale 2019 roku, ale może to nastąpić też szybciej. Wszystko zależy od postępów w pracach. Szukamy również najemcy na część powierzchni budynku, ponieważ cały lokal jest dla nas zbyt duży – tłumaczy Mariusz Dekiert z Dino Polska.

Przypomnijmy, że decyzję o zamknięciu ścinawskiego marketu sieć Tesco podjęła wiosną ubiegłego roku. Jesienią, oprócz sklepu w Ścinawie, zamknęła też supermarket w Głogowie. Te decyzje spowodowane były kłopotami Tesco, które są wynikiem m.in. rosnącej popularności mniejszych sklepów. Obok Biedronki i Lidla marka Dino jest tą, która skutecznie odbiera klientów sklepom wielkopowierzchniowym w większych miastach i jednocześnie jest w stanie dotrzeć do klientów z małych miejscowości. Polska sieć ma jeszcze jedną przewagę konkurencyjną: w tej chwili jako jedyna otwiera swoje markety także we wsiach.

źródło: nowa.scinawa.pl; fot. Zygmunt Kogut (UMiG Ścinawa)

Dodaj komentarz